האמיני יום יבוא

תיאטרון הבימה

כרטיסים מוזלים ולוח הצגות

ברוכים הבאים לעמוד המחזמר "האמיני יום יביא" של תיאטרון הבימה – מחזמר חדש ומדובר של התיאטרון הלאומי שמביא לבמה את סיפור חייה של יפה ירקוני בשילוב עם על שיריה הגדולים. מדובר במחזמר מושקע עם , , עינת שרוף, אילי עלמני ועוד. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים שצריך לדעת על המחזמר כמו רכישת כרטיסים, לוח הצגות, תקציר העלילה, ביקורות, רשימת שחקנים ומשתתפים, הנחות ומבצעים ועוד.

הנה לוח הצגות של המחזמר האמיני יום יבוא לחודשים הקרובים:

אתר Theater Israel אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Theater Israel אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
קרית מוצקין היכל התיאטרון קריית מוצקין 43 כרטיסים
101
רכישת כרטיסים שעה ו-45 דקות
תל אביב-יפו מרכז דוהל 18 כרטיסים
125
רכישת כרטיסים שעה ו-45 דקות
מרכז דוהל 30 כרטיסים
125
רכישת כרטיסים שעה ו-45 דקות
מרכז דוהל 17 כרטיסים
125
רכישת כרטיסים שעה ו-45 דקות
מרכז דוהל 29 כרטיסים
125
רכישת כרטיסים שעה ו-45 דקות
מרכז דוהל 21 כרטיסים
125
רכישת כרטיסים שעה ו-45 דקות
מרכז דוהל 23 כרטיסים
125
רכישת כרטיסים שעה ו-45 דקות
מרכז דוהל 31 כרטיסים
125
רכישת כרטיסים שעה ו-45 דקות
האמיני יום יבוא הבימה
האמיני יום יבוא הבימה (צילום: חנן אסור)

המחזמר החדש של תיאטרון הבימה האמיני יום יבוא הוא אחד ממחזות הזמר המצליחים כיום בתיאטרון הישראלי כשהוא מביא לבמה רשימת כוכבים גדולה (גילה אלמגור, עינת שרוף, גלית גיאת, טל מוסרי ועוד..) ואת שיריה וסיפור חייה של יפה ירקוני – אחת מגדולות זמרות ישראל.

מדובר במחזמר עלילתי המספר את סיפור חייה והביוגרפיה של ירקוני ודרכו למעשה שיעור לא רק על התרבות הישראלית של ראשית המדינה אלא גם על מציאות חיינו כיום. המחזמר יציג את השירים הגדולים והמוכרים ביותר של זמרת המלחמות הידועה.

עלילת המחזמר מספרת על אחת הדרמות הגדולה בחייה של ירקוני –  ריאיון ב"גלי צה"ל", שבו קוננה על מעשי חיילי צה"ל ברצועת עזה, בימי האינתיפאדה השנייה, הפך אותה לאויבת העם. וכך מי שכונתה "זמרת המלחמות", בזכות הופעותיה הרבות מול חיילי הצבא האהוב עליה כל כך, בימי קרב ושלום, הואשמה בבגידה במולדת ואף אוימה ברצח. 

להפתעתה, קהילת האומנים הפנתה לה עורף והיא נדרשה להשיב את "פרס ישראל" שהוענק לה על פועלה רב השנים. המחזה עוסק גם במערכת היחסים המורכבת עם בעלה השני, שלא הסכים שתזכיר את שמו של אהבתה הראשונה, שאיבדה כאשר נפל כחייל "הבריגדה היהודית" סמוך לנישואיהם.

יפה ירקוני הייתה זמרת ישראלית מפורסמת שפעלה במחצית השנייה של המאה ה-20. נולדה בשם יפה אברמוב בשנת 1925 בתל אביב, למשפחה יהודית ממוצא קווקזי. החלה את דרכה כרקדנית לצד אחותה ואחיה במועדון המשפחתי, ולאחר מכן למדה מחול ופסנתר. החלה לשיר בלהקת חטיבת גבעתי במלחמת העצמאות והקליטה את תקליטה הראשון ב-1948.

בשנות ה-50 וה-60 הפכה לזמרת מובילה ופופולרית מאוד בישראל. שרה שירים לאומיים אך גם שירים סלוניים ושירי ילדים רבים. זכתה פעמיים ברצף בפסטיבל הזמר, ב-1965 עם "איילת חן" וב-1966 עם "ליל סתיו". הרבתה להופיע בפני חיילים במלחמות ישראל, ונודעה כ"זמרת המלחמות". זכתה להצלחה גם בהופעות בחו"ל. קיבלה פרס ישראל לזמר עברי בשנת 1998. נפטרה בשנת 2012.

מחיר הכרטיסים:  250 ש"ח מחיר רשמי בקופות התיאטרון והחל מ-101 בלבד במחיר מיוחד באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: כשעה ו-45 דקות.

שחקנים ומשתתפים: יפה ירקוני (70): גילה אלמגור, יפה ירקוני (50): עינת שרוף/ גלית גיאת, יפה ירקוני (20): אילי עלמני,  , פיני קדרון, טל מוסרי, עודד לאופולד, גל גולדשטיין, שחר רז, טל קלאי,מתןשביט, מאיה מדג'ר, רונית אפל, עודד סנדטש, אלינור פלקסמן, אביתר בר דוד.

מחזה מאת: גיא מרוז
דרמטורגיה: אלון אופיר,
בימוי: אלדר גרויסמן

איפה קונים כרטיסים למחזמר האמיני יום יבוא?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים למחזמר האמיני יום יבוא באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים להצגה האמיני יום יבוא בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של המחזמר האמיני יום יבוא באתר הבא.

עוד ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים למחזמר האמיני יום יבוא?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים לכל הצגות התיאטרון ומחזות הזמר בישראל. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!

אז מה היה לנו בעמוד?