הנערה מהדואר

תיאטרון הבימה

כרטיסים מוזלים ולוח הצגות

להלן לוח הצגות בכל הארץ של ההצגה החדשה של תיאטרון הבימה הנערה מהדואר:

שימו לב: ההצגה טרם הושקה באופן רשמי. בקרוב יעודכן כאן לוח ההצגות הרשמי של ההצגה.

אתר Theater Israel אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Theater Israel אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

הנערה מהדואר - הבימה
הנערה מהדואר - הבימה

הצגה החדשה של תיאטרון הבימה הנערה מהדואר היא עיבוד חדש של התיאטרון לספרו בעל אותו שם של הסופר שטפן צוויג. עלילת ההצגה עוסקת בצעירה ששכלה את אחיה במלחמה והתייתמה גם מאביה, ומתגוררת בעליית גג עלובה עם אמה החולה, כשהשתיים מתפרנסות בדוחק ממשכורתה הצנועה של הנערה העובדת כסייעת דואר באחד הסניפים הכפריים שבאוסטריה.

הנערה מהדואר הוא רומן מאת הסופר האוסטרי היהודי שטפן צווייג. הספר נמצא בעיזבונו של צווייג ופורסם כמעט ארבעה עשורים לאחר מותו, בשנת 1982. בשנת 2013 תורגם הספר לעברית על ידי טלי קונס ויצא לאור בהוצאת מודן.

הרומן עוסק בקורותיה של פקידת הדואר כריסטינֶה הופלהנר בסניף הכפרי באוסטריה מוכת העוני שלאחר מלחמת העולם הראשונה. היא מתקשה להתקיים יחד עם אמה החולה, ובגלל המצוקה אינה מוצאת זמן לחיי אהבה. במפתיע היא מוזמנת לחופשה אצל קרובי משפחה עשירים בהרי האלפים, שם היא חווה חיי עושר ומחוזרת על ידי גברים, עד ששערורייה קטנה גורמת לסילוקה בחזרה לכפר.

הספר מציג את הניגוד שבין עושר לעוני ואת אפסות האדם הפשוט מול הבירוקרטיה. הוא זכה לביקורות טובות עם צאתו ועם תרגומו לעברית.

מחיר הכרטיסים: יעודכן בקרוב..

משך זמן ההצגה: יעודכן בקרוב..

שחקנים ומשתתפים: יעודכן בקרוב..

במאי: חנן שניר

איפה קונים כרטיסים להצגה הנערה מהדואר?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגה הנערה מהדואר באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים להצגות של הבימה בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של הצגה הנערה מהדואר באתר הבימה.

עוד ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה הנערה מהדואר?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים לכל הצגות התיאטרון ומחזות הזמר בישראל. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!