המחזמר מאפלה לאור גדול

כרטיסים מוזלים ולוח הצגות

להלן לוח הופעות ארצי של המחזמר מאפלה לאור גדול שיגיע לישראל בעיבוד מושקע ורב משתתפים:

אתר Theater Israel אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Theater Israel אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

המחזמר מאפלה לאור גדול
המחזמר מאפלה לאור גדול (צילום: עדי ברק)

אימרי זיו ועמית פרקש יככבו במחזמר מאפלה לאור גדול בישראל שהוא למעשה גרסה עברית חדשה למחזמר הצרפתי המצליח Le Sel et le Miel הנחשב למחזמר מצליח במיוחד ברחבי העולם עם למעלה מ-200 אלף צופים שכבר צפו בו וביקורות ושבחים ממבקרים מובילים ברחבי העולם.

המחזמר מאפלה לאור גדול יגיע בגרסתו המקורית ויציג תאריכים רבים בירושלים, נתניה, תל אביב וערים נוספות ברחבי הארץ בהפקה גדולה ומושקעת עם עשרות משתתפים, רקדנים וזמרים.

המחזמר Le Sel et le Miel שרץ בהצלחה רבה מעל 30 שנה, נכתב ע"י ברנארד ביתן ולורן בן טטה, ממנהלי Stage Entertainment Europe ותיאטרון "מוגדור" בפריז, שהחליטו לספר את סיפור השואה וגבורת העם היהודי באמצעות התיאטרון. 

המחזה מתרחש על רקע נקודת מפנה היסטורית בחיי העם היהודי – תקופת השואה והקמת מדינת ישראל. הסיפור מתחיל מפגישתם של סמואל ורבקה כילדים במחנה ההשמדה אושוויץ. הוא עוקב אחר מאבקם לשקם את חייהם לאחר המלחמה, כאשר הם רדופים על ידי זיכרונות העבר.

דרכיהם מצטלבות שוב על סיפון אוניית מעפילים בדרכם לארץ ישראל. בהגיעם ארצה כפליטים, הם מתחילים לבנות מחדש את חייהם, מתיידדים ומתאהבים זה בזו. הסיפור מסתיים עם לידת בתם והקמת מדינת ישראל, ומהווה מעגל היסטורי מרגש הקורא לשמר את זכרונות העבר. זהו סיפור אהבה ותקווה על רקע תקופה טראגית בהיסטוריה של העם היהודי.

מחיר הכרטיסים: החל מ-185 ש"ח בלבד במחיר מיוחד באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: כשעה וחצי.

שחקנים ומשתתפים: עמית פרקש, אמרי זיו, אלי גורנשטיין ועוד עשרות שחקנים, זמרים ורקדנים.

מנהל מוזיקלי: גיורא ליננברג
דיגיטל: בועז לבקוביץ// יצירה גרפית. עדי ברק
מעצב תפאורה: מיקל קרמנקו// בונה סט: זברה
מעצבת תלבושות: אלה קולסניק// אביזרים: נרקיס אלבה
מעצב תאורה: ארנו יונג// כוריאוגרפיה: אילן זאוי בעיבוד אורי פנירי
בימוי: ברנרד ביטן
מפיק בפועל: אלי אטל

איפה קונים כרטיסים למחזמר מאפלה לאור גדול?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים למחזמר מאפלה לאור גדול באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים למחזמר מאפלה לאור גדול בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של המחזמר מאפלה לאור גדול בעמוד הבא.

עוד ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים למחזמר מאפלה לאור גדול?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים לכל הצגות התיאטרון ומחזות הזמר בישראל. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!