המחזמר אוון הנסן היקר

תיאטרון הקאמרי

כרטיסים מוזלים ולוח הצגות

ברוכים הבאים לעמוד המחזמר "אוון הנסן היקר" של תיאטרון הקאמרי – עיבוד מושקע ביותר של התיאטרון שיעלה בקרב לבמות למחזמר המצליח והידוע של סטיבן לבנסון בכיכובו של אלון סנדלר ועוד משתתפים רבים. כאן תוכלו למצוא את כל הפרטים שצריך לדעת על המחזמר כמו רכישת כרטיסים, לוח הצגות, תקציר העלילה, ביקורות, רשימת שחקנים ומשתתפים, הנחות ומבצעים ועוד.

נתחיל עם לוח הצגות של המחזמר אוון הנסן היקר של תיאטרון הקאמרי:

ההצגה טרם עלתה בתיאטרון. נעדכן בקרוב..

אתר Theater Israel אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Theater Israel אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

תיאטרון הקאמרי
תיאטרון הקאמרי

אודות המחזמר

המחזמר אוון הנסן היקר (Dear Evan Hansen) הוא אחד ממחזות הזמר המצליחים ביותר בעולם עם 6 פרסי טוני והצגות רבות בווסט אנד ובברודווי. ועתה הוא זוכה לעיבוד עברי חדש של הקאמרי בכיכובו של אלון סנדלר ובבימויו של . המחזמר יעלה בקרוב ויציג תאריכים רבים בכל רחבי הארץ.

עלילת המחזמר עוסקת באוון הנסן, נער ביישן ומסוגר חברתית שלומד בתיכון. לאחר שאחד מתלמידי הכיתה שלו מתאבד, הוריו של הנער המת פונים לאוון בטעות, מתוך אמונה שהיה חברו הטוב ביותר של בנם. הם מקווים שדרך אוון יוכלו להתחבר מחדש לעולמו של ילדם האבוד.

אוון, שחש אמפתיה לכאבם של ההורים השכולים, מהסס להודות באמת המורכבת. במקביל, הוא זוכה לפתע לתשומת לב ולקבלה מצד חבריו לכיתה שמעולם לא הכירו בו. מפתה מכדי לסרב, אוון נמנע מלחשוף את האמת ונסחף לתוך מעגל שקרים הולך וגדל.

ככל שהסיפור מתפתח, השקרים הופכים מורכבים יותר ויותר, עד שאוון מוצא את עצמו לכוד ברשת סבוכה של טעויות, אי הבנות וציפיות שווא. הוא נאלץ להתמודד עם ההשלכות ההרסניות של מעשיו על עצמו ועל הסובבים אותו.

המחזה בוחן נושאים של בדידות, חברות, אמת ושקר, וההשפעה המרחיקת לכת שיש למעשינו על חיי האחרים. הוא מתאר את הקושי של אדם צעיר ופגיע להיחלץ ממעגל השקרים שטווה סביב עצמו, גם כשהמציאות מאיימת להתפורר.

דרך סיפורו הטראגי של אוון, ההצגה שופכת אור על המורכבות של יחסים אנושיים, על הצורך הבסיסי בשייכות ועל הדרכים ההרסניות שבהן אנשים עשויים לנסות ולמלא חלל ריק בחייהם. היא מזמינה את הקהל להרהר על האומץ הנדרש כדי להיות אמיתיים ונאמנים לעצמנו, גם במחיר של אובדן קשרים או יוקרה חברתית.

אוון הנסן היקר היא דרמה מרגשת ומטלטלת שנוגעת בסוגיות אנושיות אוניברסליות. היא מדגישה את החשיבות של תקשורת כנה, את הצורך לקבל את עצמנו ואת האחרים, ואת הכוח המרפא של אמפתיה ואהבה אמיתית.

מחיר הכרטיסים: המחזמר טרם עלה. נפרסם כאן בקרוב את כל הפרטים על רכישת הכרטיסים ומידע על הנחות וכרטיסים מוזלים.

משך זמן ההצגה:

שחקנים ומשתתפים: אלון סנדלר ועוד…

בימוי: עמית אפטה

איפה קונים כרטיסים למחזמר אוון הנסן היקר?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים למחזמר אוון הנסן היקר באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים למחזמר אוון הנסן היקר בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של המחזמר אוון הנסן היקר בעמוד הבא.

עוד הצגות מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים למחזמר אוון הנסן היקר?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים לכל הצגות התיאטרון ומחזות הזמר בישראל. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!