המלך עומד למות

תיאטרון הקאמרי

כרטיסים מוזלים ולוח הצגות

ברוכים הבאים לעמוד ההצגה "המלך עומד למות" – הקומדיה הטרגית קומית המדוברת של תיאטרון הקאמרי ששם את קרן מור, רמי ברוך ונטע גרטי בקדמת הבמה בעיבוד חדש למחזה הקלאסי של אז'ן יונסקו. כאן תוכלו למצוא את כל הפרטים שצריך לדעת על ההצגה כמו רכישת כרטיסים, לוח הצגות, תקציר העלילה, ביקורות, רשימת שחקנים ומשתתפים, הנחות ומבצעים ועוד.

להלן לוח הצגות של ההצגה המלך עומד למות בחודשים הקרובים:

אתר Theater Israel אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Theater Israel אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

המלך עומד למות
המלך עומד למות (צילום: אוהד רומנו)

אודות ההצגה

המלך עומד למות היא אחת ההצגות המצליחות והמדוברות ביותר של תיאטרון הקאמרי בכיכובה של קרן מור ובבימויו של עירד רובינשטיין המוערך שמציג פרשנות רעננה למחזה הקלאסי והידוע. 

המחזה המלך עומד למות עוסק במלך גוסס בשם ברנז'ה, שבעבר היה בעל כוחות על-טבעיים אך כעת מאבד שליטה על ממלכתו ועל גופו. הוא מסרב להשלים עם מותו הקרב, בעוד אחרים מנסים לשכנע אותו לקבל את הבלתי נמנע.

יונסקו כתב את המחזה מתוך התמודדות אישית עם המוות, וראה בו ניסיון "ללמוד למות" ולעזור לאחרים לקבל את הסוף. המחזה נחשב אבסורדי בסגנונו של בקט, עם דימוי של עולם חיצוני מתפורר עם התמקדות הולכת וגוברת בפנימיותו של הגיבור.

המחזה הוצג לראשונה בלונדון ובניו יורק בשנות ה-60 וזכה להצלחה גדולה, ומאז זכה לגרסאות רבות ברחבי העולם כולל בישראל.

מחיר הכרטיסים: 220 ש"ח מחיר רשמי בקופות התיאטרון ו-99 ש"ח בלבד במחיר מיוחד באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: כשעה וחצי.

משתתפים: רמי ברוך, קרן מור, נטע גרטי, יואב לוי, איה גרניט שבא, מתן און ימי.

מאת אז'ן יונסקו
נוסח עברי: עירד רובינשטיין, תום חודורוב
בימוי: עירד רובינשטיין
תפאורה: ערן עצמון
תלבושות: אורנה סמורגונסקי
מוזיקה: רועי ירקוני
תאורה: אבי יונה בואנו (במבי)
תנועה: עמית זמיר
ע. במאי: כנען אליאל

איפה קונים כרטיסים להצגה המלך עומד למות?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגה המלך עומד למות באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים להצגה המלך עומד למות בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של ההצגה המלך עומד למות בעמוד הבא.

עוד הצגות מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה המלך עומד למות?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים לכל הצגות התיאטרון ומחזות הזמר בישראל. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!