הגברת הראשונה

תיאטרון הבימה

כרטיסים מוזלים ולוח הצגות

ברוכים הבאים לעמוד ההצגה "הגברת הראשונה" – ההצגה המדוברת של תיאטרון הבימה שמביאה את סיפורה של גולדה לאחר מלחמת יום הכיפורים בכיכובה של המוערכת. כאן תוכלו למצוא את כל הפרטים שצריך לדעת על ההצגה כמו רכישת כרטיסים, לוח הצגות, תקציר העלילה, ביקורות, רשימת שחקנים ומשתתפים, הנחות ומבצעים ועוד.

להלן לוח הצגות של ההצגה הגברת הראשונה בחודשים הקרובים:

אתר Theater Israel אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Theater Israel אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

הגברת הראשונה הבימה
הגברת הראשונה הבימה (צילום: משה נחומוביץ)

הגברת הראשונה היא אחת ההצגות המעניינות והמדוברות בתיאטרון הבימה בכיכובה של ליאורה ריבלין המביאה לבמה את סיפורה של גולדה מאיר בצל ועדת אגרנט. את ההצגה כתב מוטי לרנר וביים משה קפטן.

ועדת אגרנט הוקמה בנובמבר 1973 כדי לחקור את נסיבות פריצת מלחמת יום הכיפורים. בראשות השופט אגרנט ובהשתתפות בכירים נוספים. הוועדה חקרה את ההכנות למלחמה, המידע שהתקבל ומהלכי המלחמה בימים הראשונים. היא המליצה להדיח כמה בכירים, בהם ראש אמ"ן זעירא ומפקד הדרום גונן, והטילה את האחריות לכשלים על הרמטכ"ל אלעזר.

הוועדה גם המליצה על שינויים מבניים בקהילת המודיעין. נמתחה ביקורת על מסקנותיה בנושא האחריות המיניסטריאלית ואיסור הסתמכות על כוונות האויב. הצגה היסטורית מעולה בכיכובה של אחת השחקניות הבכירות בתיאטרון הישראלי ליאורה ריבלין.

מחיר הכרטיסים: 220 ש"ח מחיר רשמי בקופות התיאטרון והחל מ-100 ש"ח בלבד באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: כשעה ו-50 דקות.

משתתפים: לאורה ריבלין, יגאל שדה, מאיה מעוז, מולי שולמן/ יואב הייט, דב רייזר, מיקי פלג, אלכס קרול/ תום גרציאני, טל מוסרי, אורן כהן/ הרצל טובי, אדווה עדני, רונית אפל, איתי אורי, רעות רגב, לירן מזרחי.

מאת: מוטי לרנר דרמטורגיה ובימוי: משה קפטן עיצוב תפאורה: ערן עצמון עיצוב תאורה: אבי יונה בואנו (במבי) מוסיקה: יונתן כנען עיצוב תלבושות: יהודית אהרון עיצוב וידאו: אריק אביגדור עיצוב תנועה: תות מולאור עיצוב סאונד: אלעד דדון ע.במאי: גיל סרי ייעוץ דרמטורגי: שחר פנקס, ארז דריגס הדרכת מבטא: אילנה קיויתי דאבנפורט צילום ועריכה: משה נחומוביץ' עיצוב: אור אטיאס

איפה קונים כרטיסים להצגה הגברת הראשונה?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגה הגברת הראשונה באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים להצגה הגברת הראשונה בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של ההצגה הגברת הראשונה אהובתי בעמוד הבא.

עוד הצגות מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה הגברת הראשונה?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים לכל הצגות התיאטרון ומחזות הזמר בישראל. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!

אז מה היה לנו בעמוד?