8 הצגות מומלצות בתיאטרון הקאמרי שאתם חייבים לראות ב-2024!

תיאטרון הקאמרי מציג השנה עשרות הצגות שכולן בהחלט מעניינות ומסקרנות, אך לדעתנו הצנועה, אלו הם 8 ההצגות הכי מומלצות של הקאמרי שאתם חייבים לראות השנה.

מלאכים באמריקה

ההצגה מלאכים באמריקה היא אחת ההצגות הידועות בעולם. מדובר במחזה של טוני קושנר המתאר את חייהם של מספר דמויות בארצות הברית בשנות ה-80, בתקופת התפרצות מגפת האיידס. הקאמרי עשה בחירה מצויינת עם הבחירה להציג גרסה עברית מצויינת בבימויו של גלעד קמחי ובחר בפאנל שחקנים מעולה שמתאים היטב להצגה הכולל את , שוהם שיינר, אביגיל הררי, אלעד אטרקצ'י, , יואב לוי, מתן און ימי ודודו ניב.

כמו במקור, ההצגה חולקה לשני חלקים – מלאכים באמריקה חלק א' ומלאכים באמריקה חלק ב'. שתי ההצגות עם אותם שחקנים ויוצרים. אם אתם מחפשים הצגה איכותית ולא מתחנפת, אל תחמיצו את מלאכים באמריקה של הקאמרי. 

אדיפוס

לצד הצלחתו המטאורית בטלוויזיה ובקולנוע הישראלי, עמוס תמם הוא ללא ספק גם כוכב העל של התיאטרון הישראלי ואם אתם רוצים לראות אותו במיטבו גם בתיאטרון, רוצו לראות את אדיפוס של תיאטרון הקאמרי שם הוא מככב לצד המצויינת. 

מדובר בעיבוד עברי חדש ומודרני לעיבוד הבימתי הידוע של רוברט אייק למחזה הידוע של סופוקלס. את  העיבוד החדש של הקאמרי תירגם אלי ביז'אווי וביים . הקמארי מביא כאן עיבוד מבריק המציג מותחן קצבי ומורט עצבים, מלא טוויסטים ותהפוכות. אל תחמיצו!

מה קרה לעולם?

ההצגה החדשה של הקאמרי "מה קרה לעולם?" היא קומדיה ישראלית מקסימה שכתב גור קורן ומככבים בה  ישי גולן, ו ושחקנים נוספים. את ההצגה כתב גור קורן המוערך והוא מציג לקהל מסלול התנגשות בין דורות על אישה שבסך הכל רוצה לראות את המשפחה שלה מאושרת, ומולה – בני דור ה-X, ה-Y ואפילו ה-Z, שהדבר האחרון שהם רוצים הוא שאמא שלהם תפתור עבורם את הבעיות.

אם אתם אוהבים קומדיות קלילות ללא מורכבות יתר על המידה, ההצגה מה קרה לעולם? היא לגמרי עבורכם!

מלצרית

משי קלינשטיין כבר מזמן הפכה לאחת הזמרות הטובות ביותר בכל הקשור למחזות זמר. את המחזמר מלצרית שבכיכובה, תיאטרון הקאמרי העלה בשנה שעברה והוא הפך לאחת ההצגות המצליחות בתיאטרון הקאמרי בפרט ובתיאטרון הישראלי בכלל.

מדובר בעיבוד עברי חדש למחזה הידוע של ג'סי נלסון המבוסס על ההסרט של אדריאן שלי אודות ג'נה –  מלצרית ואופת עוגות פאי, שנכנסת להריון בלתי צפוי ומנהלת רומן עם הרופא שלה. ג'נה רואה בתחרות אפיית עוגות פאי ובפרס הכספי שבה הזדמנות לעזוב את בעלה המתעלל ולהתחיל בחיים חדשים.

זהו מחזמר מושקע ביותר ורב משתתפים. מומלץ ביותר!

הקומדיה על שוד הבנק

את הלא הוא ניסים מסדרת הטלוויזיה "קופה ראשית", אי אפשר לפספס בתקופה האחרונה. אך מעבר להצלחתו הכבירה בסדרה, סוויסה הוא גם שחקן תיאטרון מצוין שמככב בתיאטרון הקאמרי בקומדיה המצויינת והמומלצת "הקומדיה על שוד הבנק".

מדובר בעיבוד עברי של אמיר וולף לקומדיה בריטית מצליחה (The Comedy About a Bank Robbery)  המתרחשת בשנת 1958 ועוקבת אחרי שודד הבנק מיץ' רוסיטי ושותפו ניל קופר שבורחים מהכלא כדי לגנוב יהלום בשווי חצי מיליון דולר מבנק במיניאפוליס. הם מגייסים לעזרתם את קפריס, בתו של מנהל הבנק, ואת סם, בנה של פקידת הבנק רות'.

הצגה מצויינת שמציגה את סוויסה במיטבו לצד פאנל מוכשר ביותר של שחקנים. מומלץ!

החבדניקים

ואם כבר הזכרנו את יניב סוויסה, אי אפשר שלא להזכיר גם את המחזמר המצוין שגם בו הוא מככב (ולצידו – אנטולי מקופה ראשית) – המחזמר החבדניקים שזוכה להצלחה עצומה בקרב הקבל וגרף שבחים מקצה עד קצה מהמבקרים בישראל.

לצידם של סוויסה וסטיופין, מככבים במחזמר גם טלי אורן, דור אוחיון ופאנל גדול של שחקנים מצויינים. מדובר במחזמר מצחיק ושנון שכתב  שגם ביים יחד עם . עלילת המחזמר מספרת על יהודה וחיים צמד אחים תאומים בני 23 מכפר חב"ד, הראשון – גאון בתורה והשני – לא גאון ובטח שלא בתורה, שיוצאים למסע שידוכים. 

המלך עומד למות

עוד כוכבת גדולה שגם היא מככבת בקופה ראשית וגם אותה תמצאו בהרבה מאוד הצגות בתיאטרון הישראלי, היא קרן מור המקסימה שגם אותה כבר הזכרנו מקודם בהצגה "אדיפוס", אך הצגה נוספת בכיכובה בקאמרי – ההצגה "המלך עומד למות" היא בהחלט הצגה נוספת שאתם חייבים לראות.

מדובר בפרשנות רעננה של עירד רובינשטיין למחזה הקלאסי והידוע אודות מלך גוסס בשם ברנז'ה, שבעבר היה בעל כוחות על-טבעיים אך כעת מאבד שליטה על ממלכתו ועל גופו. הוא מסרב להשלים עם מותו הקרב, בעוד אחרים מנסים לשכנע אותו לקבל את הבלתי נמנע.

לצידה של מור מככבים שורה של כוכבים מעולים הכוללים את רמי ברוך, , יואב לוי, איה גרניט שבא ומתן און ימי. אל תחמיצו!

ירמה

ולסיום, אם אתם מחפשים הצגת דרמה טובה של תיאטרון הקאמרי, תמצאו אותה בהצגה המצויינת ירמה בכיכובה של ולצידה גם רות אסרסאי, שרה פון-שוורצה ושחקנים נוספים.

מדובר בדרמה סוערת ויצרית המספרת על עורכת ראשית במגזין תרבות, הנחשבת לבלוגרית מצליחה ונשואה לגבר חלומות. הכל טוב לה מלבד דבר אחד – אין לה ילד, תינוק רך שתוכל לערסל בזרועותיה. והיא מתכוונת לעשות הכל כדי להיות אימא, עד הסוף המר.

זוהי הצגת איכות מהרגע הראשון ועד הסוף. לא סתם זכתה ההצגה בביקורות מעולות ברחבי הרשת. בהחלט מומלץ!

מחפשים עוד המלצות מעולות? היכנסו לעמוד הצגות מומלצות שלנו ותוכלו למצוא את הרשימה המלאה של כל ההצגות ומחזות הזמר הטובים והמומלצים בישראל!

עוד הצגות מומלצות בתיאטרון הקאמרי

תוכן עניינים