השחף אופרת רוק

תיאטרון הבימה

כרטיסים מוזלים ולוח הצגות

להלן לוח הצגות בכל הארץ של ההצגה החדשה של תיאטרון הבימה השחף אופרת רוק:

שימו לב: ההצגה טרם הושקה באופן רשמי. בקרוב יעודכן כאן לוח ההצגות הרשמי של ההצגה.

אתר Theater Israel אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Theater Israel אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

השחף אופרת רוק - הבימה
השחף אופרת רוק - הבימה

המחזה הקלאסי של צ'כוב השחף שזכה לגרסאות רבות בתיאטרון הישראלי במהלך השנים, מקבל עיבוד מפתיע ומסקרן של תיאטרון הבימה שיעלה את אופרת הרוק השחף שכתב שי להב. המחזה עוסק בזמרת מזדקנת שנמצאת בזוגיות עם גיבור מוזיקה מקומי, ומנסה לשקם את יחסיה עם בנה היחיד, שמנסה בעצמו לפתח קריירה מוזיקלית – בהצלחה חלקית מאוד. 

השחף הוא מחזה מאת המחזאי הרוסי אנטון צ'כוב, שנכתב בשנת 1895 והועלה לראשונה בשנת 1896. המחזה מתאר את הקונפליקטים הרומנטיים והאמנותיים שבין ארבע דמויות מרכזיות: הסופר המפורסם בוריס טריגורין, השחקנית המפורסמת אירינה ארקדינה, בנה המחזאי המתחיל קונסטנטין טרפלייב והנערה הצעירה נינה.

המחזה זכה לביקורות מעורבות בהצגת הבכורה שלו, אך מאוחר יותר הפך להצלחה גדולה בבימויו של קונסטנטין סטניסלבסקי בתיאטרון האמנותי במוסקבה. המחזה נחשב לאחד הטקסטים הקלאסיים של התיאטרון המודרני, ועוסק בנושאים כמו יצירתיות, אמנות, ויחסים בין-דוריים.

מחיר הכרטיסים: יעודכן בקרוב..

משך זמן ההצגה: יעודכן בקרוב..

שחקנים ומשתתפים: יעודכן בקרוב..

כתיבה: שי להב

איפה קונים כרטיסים לאופרת הרוק השחף?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים לאופרת הרוק השחף באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים להצגות של הבימה בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של אופרת הרוק השחף באתר הבימה.

עוד הצגות מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים לאופרת הרוק השחף?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים לכל הצגות התיאטרון ומחזות הזמר בישראל. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!