שמו הולך לפניו

תיאטרון הבימה

כרטיסים מוזלים ולוח הצגות

ברוכים הבאים לעמוד ההצגה החדשה "שמו הולך לפניו" של תיאטרון הבימה – קומדיה נפלאה של אפרים קישון בכיכובם של , מיקי קם ושחקנים רבים נוספים. כאן תוכלו למצוא את כל הפרטים שצריך לדעת על ההצגה כמו רכישת כרטיסים, לוח הצגות, תקציר העלילה, ביקורות, רשימת שחקנים ומשתתפים, הנחות ומבצעים ועוד.

הנה לוח הצגות של ההצגה שמו הולך לפניו לחודשים הקרובים:

אתר Theater Israel אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Theater Israel אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו תיאטרון הבימה תל אביב – אולם מסקין 1 כרטיסים
100
רכישת כרטיסים שעתיים
תיאטרון הבימה תל אביב – אולם מסקין 30 כרטיסים
100
רכישת כרטיסים שעתיים
תיאטרון הבימה תל אביב – אולם מסקין 22 כרטיסים
100
רכישת כרטיסים שעתיים
שמו הולך לפניו הבימה
שמו הולך לפניו הבימה (צילום: חנן אסור)

אודות ההצגה

ההצגה החדשה של הבימה "שמו הולך לפניו" היא אחת ההצגות הבכירות והמושקעות של התיאטרון הלאומי שמביא לבמה עיבוד חדש למחזה הנפלא של אפרים קישון בכיכובם של מיקי קם, נורמן עיסא, ענת מגן שבו ושחקנים נוספים.

את ההצגה ביימה המוערכת עם מוסיקה של דניאל סולומון. ההצגה זכתה בינתיים לביקורות טובות מאוד ולהצלחה קופתית מרשימה וממשיכה להציג תאריכים חדשים.

עלילת ההצגה מספרת את סיפורו של צבי – עולה חדש מרוסיה המגיע לישראל עם ציפיות ואידיאלים גבוהים. עקב טעות במכתבי ההמלצה שלו וקלות דעתם של קרוביו, צבי מתמנה בעל כורחו למנהל מחלקה. הוא מתקשה להתמודד עם תפקידו האבסורדי ונכשל, תוך שהוא נתקל בבירוקרטיה המאופיינת בהעמדת פנים, חוסר מעש ושתיית תה אינסופית.

דרך כישלונו של צבי, קישון מבקר בחריפות את הליקויים במערכת הניהול ובחברה הישראלית, ליקויים שנראה כי רק החמירו עם השנים מאז נכתב המחזה. יצירה זו משמשת כראי נוקבת המשקפת את האתגרים והבעיות שעימם מתמודדים עולים חדשים ואת הצורך בשינוי מערכתי וחברתי.

מחיר הכרטיסים: 120 ש"ח מחיר רשמי בקופות התיאטרון ו-100 ש"ח בלבד במחיר מיוחד באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: כשעתיים

שחקנים ומשתתפים: נורמן עיסא (צבי), מיקי קם (ציונה), ענת מגן שבו (פרידה), אורי הוכמן (ד"ר תורן), בן יוסיפוביץ׳ (איתמר), שמוליק כהן (יעקב), ניל משען (דב), הגר טישמן (שושנה).

מאת: אפרים קישון
בימוי: דפנה זילברג
נוסח הצגה:
עיצוב תפאורה: ניב מנור
מוסיקה: דניאל סלומון
עיצוב תאורה: מתן פרמינגר
עיצוב תלבושות: ארנה ברנט שמעוני
תנועה: אנדראה מרטיני
עוזרת בימאית: נועה בן יונה
צילום ועריכה: משה נחומוביץ'

איפה קונים כרטיסים להצגה שמו הולך לפניו?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגה שמו הולך לפניו באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים להצגות של הבימה בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של ההצגה שמו הולך לפניו בעמוד הבא.

עוד ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה שמו הולך לפניו?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים לכל הצגות התיאטרון ומחזות הזמר בישראל. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!