חומות של תקווה

תיאטרון גשר

כרטיסים מוזלים ולוח הצגות

להלן לוח הצגות בכל הארץ של ההצגה המצליחה של תיאטרון גשר חומות של תקווה:

אתר Theater Israel אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Theater Israel אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו תיאטרון גשר תל אביב – אולם נגה 14 כרטיסים
146
רכישת כרטיסים שעתיים, כולל הפסקה
חומות של תקווה תיאטרון גשר
חומות של תקווה תיאטרון גשר (צילום: אלכסנדר חנין)

ההצגה של תיאטרון גשר חומות של תקווה היא אחת ההצגות המעניינות והאיכותיות בתיאטרון הישראלי כשהיא מביאה לראשונה לבמה בישראל עיבוד בימתי לסרט הידוע הנחשב לאחד הגדולים בכל הזמנים.

מדובר בהפקה גדולה ומושקעת בבימויו של שכבר אחראי לכמה הצלחות קודמות בתיאטרון הישראלי עם עיבודים ל"רודף העפיפונים" או "אלף שמשות זוהרות" ועתה הוא מביא לראשונה עיבוד לסרט הקלאסי.

הסרט "חומות של תקווה" הוא סרט דרמה אמריקאי משנת 1994 בבימויו של פרנק דרבונט. הסרט מבוסס על סיפור קצר מאת סטיבן קינג שמופיע בקובץ הסיפורים "עונות מתחלפות". עלילת הסרט מתרחשת בעיקר בכלא שושנק, ועוקבת אחר גיבור הסרט אנדי דופריין, בנקאי צעיר שנשלח למאסר כפול על רצח שלא ביצע. בכלא הוא מתמודד עם אלימות, התעללויות ואונס, אך מצליח לשרוד הודות לידידותו עם האסיר רד.

לאורך השנים מצליח אנדי לזכות באמון הסוהרים, הופך ליועץ המיסים שלהם ואף לספרן הכלא. הוא מנצל מעמד זה כדי לשפר את תנאי הכלא עבור האסירים. במקביל הוא חופר בסתר מנהרה שדרכה הוא בורח מהכלא לאחר 19 שנה, לוקח עמו כסף רב של מנהל הכלא המושחת, ונמלט למקסיקו שם הוא מממש את חלומו לנהל בית מלון על שפת הים.

הסרט זכה להצלחה רבה, דורג כסרט הטוב ביותר ב-IMDb, היה מועמד ל-7 פרסי אוסקר ונבחר לאחד מ-500 הסרטים הטובים ביותר בכל הזמנים.

מחיר הכרטיסים: 300 ש"ח המחיר הרשמי בקופות התיאטרון והחל מ-146 ש"ח בלבד במחיר מיוחד באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: כשעתיים כולל הפסקה.

משתתפים: אורי יניב, יובל ינאי, אלכסנדר סנדרוביץ', מיקי לאון, אלי מנשה, שלומי ברטונוב, אבי אזולאי, עמנואל רוזנבאום, דניאל טגאו, תום אפלבאום, נועם טל, שיר סייג.

מאת: אוון אוניל ודייב ג׳ונס על פי ספרו של : סטיבן קינג תרגום: רועי חן בימוי: נועם שמואל תפאורה: מיכאל קרמנקו מוזיקה: אמיר לקנר תנועה: עמית זמיר תלבושות: אביה בש סוקול תאורה: אלכסנדר סיקירין סאונד: פליקס שפושניק עוזרת במאי : חני יחזקאל

איפה קונים כרטיסים להצגה חומות של תקווה?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגה חומות של תקווה באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים להצגה חומות של תקווה מלמעלה בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של ההצגה חומות של תקווה באתר הבא.

עוד הצגות מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה חומות של תקווה?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים לכל הצגות התיאטרון ומחזות הזמר בישראל. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!