מונולוגים מהווגינה

תיאטרון הבימה

כרטיסים מוזלים ולוח הצגות

להלן לוח הצגות בכל הארץ של ההצגה החדשה של תיאטרון הבימה מונולוגים מהוואגינה:

שימו לב: ההצגה טרם הושקה באופן רשמי. בקרוב יעודכן כאן לוח ההצגות הרשמי של ההצגה.

אתר Theater Israel אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Theater Israel אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

מונולוגים מהוואגינה - הבימה
מונולוגים מהוואגינה - הבימה

ההצגה החדשה של תיאטרון הבימה מונולוגים מהוואגינה חוזרת לבימות לאחר שהועלתה בעבר לפני כעשרים שנה. הפעם על הבימוי אחראית אילאיל סמל. 

"מונולוגים מהווגינה" הוא מחזה מאת המחזאית והפעילה הפמיניסטית איב אנסלר, שהועלה לראשונה ב-1996. המחזה מורכב מסדרה של מונולוגים הנאמרים על ידי נשים, כשכל מונולוג מתמקד בהיבט אחר הקשור לווגינה – כמו יחסי מין, וסת, אונס, לידה ועוד.

המונולוגים נועדו להראות שהווגינה יכולה לשמש כמקור כוח וגאווה לנשים. איב אנסלר רצתה להעלות מודעות לאלימות נגד נשים, וגם לעודד נשים לכבד את גופן. המחזה זכה להצלחה רבה מאז העלאת הבכורה, ומוצג בתיאטראות בארה"ב ובעולם. מדי שנה נוסף מונולוג חדש לציון "יום הווגינה" הבינלאומי, שמטרתו לגייס תרומות למאבק באלימות נגד נשים.

המחזה תורגם לעברית והועלה בתיאטרון הבימה בכיכובן של גילה אלמגור, עידית טפרסון ואחרות. ההפקה העברית רצה בהצלחה כעשר שנים. עתה כאמור תועלה גרסה חדשה בתיאטרון.

מחיר הכרטיסים: יעודכן בקרוב..

משך זמן ההצגה: יעודכן בקרוב..

שחקנים ומשתתפים: יעודכן בקרוב..

בימוי: אילאיל סמל

איפה קונים כרטיסים להצגה מונולוגים מהוואגינה?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגה מונולוגים מהוואגינה באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים להצגות של הבימה בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של ההצגה מונולוגים מהוואגינה באתר הבימה.

עוד ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה מונולוגים מהוואגינה?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים לכל הצגות התיאטרון ומחזות הזמר בישראל. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!