הכל נשאר במשפחה

התיאטרון העברי

כרטיסים מוזלים ולוח הצגות

ברוכים הבאים לעמוד ההצגה "הכל נשאר במשפחה" של התיאטרון העברי בכיכובו של טוביה צפיר – עיבוד בימתי לסדרת הטלוויזיה האמריקאית המצליחה של שנות ה-70. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה כמו רכישת כרטיסים, לוח הצגות עדכני, רשימת שחקנים ומשתתפים, ביקורות, תקציר העלילה ועוד.

להלן לוח הצגות בכל הארץ של ההצגה המצליחה של התיאטרון העברי הכל נשאר במשפחה:

אתר Theater Israel אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Theater Israel אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
ראשון לציון היכל מאיר ניצן לתרבות ולאמנות ראשון לציון 14 כרטיסים
81
רכישת כרטיסים שעה וחצי
הכל נשאר במשפחה
הכל נשאר במשפחה

אודות ההצגה

טוביה צפיר מככב בהצגה המצויינת של התיאטרון העברי שמביאה עיבוד בימתי מיוחד לסדרת הטלוויזיה המצליחה אודות ארצ'י באנקר. העיבוד הותאם בהסדר מיוחד עם יוצרי הסדרה המקורית ומציג עלילה שנונה והומוריסטית באווירה הדומה לסדרה המצליחה.

הסדרה "הכל נשאר במשפחה" היא סיטקום אמריקאי מצליח משנות ה-70, המתמקד בדמותו של ארצ'י בנקר, גבר שמרני וגזעני. הסדרה עסקה בעימותים של ארצ'י עם סביבתו הליברלית והמגוונת. למרות אופיו הבעייתי, ארצ'י זכה לאהדת הקהל בזכות כנותו וסלידתו מאלימות. הסדרה והדמות הראשית שימשו השראה ליצירות קומיות רבות.

מחיר הכרטיסים: החל מ-81 ש"ח בלבד במחיר מיוחד באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: כשעה וחצי.

משתתפים: בהשתתפות טוביה צפיר ומשתתפים נוספים.

איפה קונים כרטיסים להצגה הכל נשאר במשפחה?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים להצגה הכל נשאר במשפחה באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים להצגה הכל נשאר במשפחה בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של ההצגה הכל נשאר במשפחה באמצעות האתר הבא.

עוד ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגה הכל נשאר במשפחה?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים לכל הצגות התיאטרון ומחזות הזמר בישראל. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!