קרובים קרובים הדור הבא - הסדרה האהובה מגיעה כהצגה חדשה עם !

התיאטרון העברי מביא לבמה עיבוד בימתי לסדרת הטלוויזיה האלמותית "קרובים קרובים" בהצגה החדשה והסופר מצליחה - "קרובים קרובים - הדור הבא" בכיכובה של תיקי דיין. איפה תוכלו לראות את ההצגה ומתי? מי המשתתפים? ואיך תקנו כרטיסים מוזלים? הנה כל מה שרציתם לדעת על ההצגה המדוברת.

קרובים קרובים הדור הבא הצגה
קרובים קרובים הדור הבא (צילום: צילום: באדיבות התיאטרון העברי)

התיאטרון העברי מחזיר לחיים את סדרת הטלוויזיה הידועה והקלאסית "קרובים קרובים" בהצגה חדשה ומושקעת בשם "קרובים קרובים – הדור הבא" כשמככבת בה לא אחרת מאשר תיקי דיין ששיחקה כמובן גם בסדרה המקורית.

מדובר בעיבוד מחודש לסדרה המצליחה שהפכה לנכס צאן ברזל בתרבות הישראלית שיצר אפרים סידון וביים כשלצד דיין מכבבים בה נתי קלוגר, יניב פולישוק ועוד. ההצגה זכתה לביקורות מצויינות ומציגה תאריכים רבים ברחבי הארץ.

עלילת הסדרה מתרחשת 40 לאחר עלילת הסדרה המקורית כשבוויטק 9 הענינים מסתבכים. ליאורה ברחה עם רוקח, אביתר גרוש ומובטל – והפתעה לא צפויה נוחתת על תיקי ומאיימת על שגרת חייה ושאיפתה לנכד. איך תחלץ תיקי מן התסבוכת שהשאיר לה, כהרגלו, אילן בעלה? מי מחזר בתוקפנות אחרי גליה? ואיך יכולה רוחה של חנה להמשיך ולנהל את חיי המשפחה? וכמובן השאלה העיקרית מי משוחח מדי בוקר עם העציצים?

קרובים קרובים הדור הבא זוכה לפופולריות גבוהה בקרב הקהל וכדאי להזמין כרטיסים מראש כדי לשריין כרטיסים פנויים.

כמה עולים כרטיסים להצגה? ואיך תשיגו כרטיסים מוזלים?

ניתן להזמין מראש כרטיסים להצגה קרובים קרובים הדור הבא באמצעות אתר "קופת בראבו" בעמוד הבא שאף מציע כרטיסים מוזלים בכמות מוגבלת החל מ-65 ש"ח בלבד.

לוח הופעות ארצי לכל התאריכים של ההצגה קרובים קרובים הדור הבא

אתר Theater Israel אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Theater Israel אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו בית החייל תל אביב 120 כרטיסים
65
רכישת כרטיסים שעה וחצי
פתח תקווה היכל התרבות פתח תקווה 16 כרטיסים
91
רכישת כרטיסים שעה וחצי
נתניה היכל התרבות העירוני נתניה – האודיטוריום 44 כרטיסים
145
רכישת כרטיסים שעה וחצי
תל אביב-יפו בית החייל תל אביב 135 כרטיסים
105 145
רכישת כרטיסים שעה וחצי

רשימת כל השחקנים והמשתתפים שייקחו חלק בהצגה

רשימת השחקנים המלאה בהצגה "קרובים קרובים הדור הבא" כוללת את תיקי דיין, יונתן צרצי, נתי קלוגר, יניב פולישוק ואלירן הרוש.

מאת: אפרים סידון
בימוי: גדי צדקה
מוסיקה מקורית ותזמור: נורית הירש – כלת פרס ישראל
תפאורה: במבי ע פרידמן
תלבושות: חווה לוי
תאורה: אורי מורג

אודות סדרת הטלוויזיה קרובים קרובים

"קרובים קרובים" היא סדרת טלוויזיה ישראלית ששודרה בשנים 1983–1986 בערוץ הראשון. הסדרה נחשבת לקומדיית המצבים הישראלית הראשונה והייתה אחת מתוכניות הדגל של הטלוויזיה באותן שנים.

הסדרה עסקה במשפחה מורחבת הגרה בשלוש דירות באותו בניין מגורים בתל אביב. הדמויות המרכזיות הן בני הזוג אילן ותיקי ובתם גליה, בני הזוג יורם וליאורה וילדיהם אביתר, אפרת ומולי, ודודתם חנה.

הסדרה עסקה בנושאים מחיי היומיום של משפחה ישראלית ממוצעת מהמעמד הבינוני העירוני בשנות ה-80. הדמויות היו ריאליסטיות וללא הקצנה מוגזמת. הביקורת החברתית בסדרה הייתה מרומזת בלבד.

הסדרה זכתה לפופולריות רבה ושודרה פעמים רבות בשידורים חוזרים. צוות השחקנים כלל את חנה מרון, יהורם גאון, אילן דר, תיקי דיין ועוד. הסדרה צולמה בבניין אמיתי בשדרות רוטשילד בתל אביב שהפך למפורסם בזכותה. בסך הכל שודרו 3 עונות עם 12 פרקים בכל עונה.

עוד הצגות ומחזות זמר שכדאי להכיר:

עוד קומדיות שכדאי להכיר

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים להצגות ומחזות זמר?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים לכל הצגות התיאטרון ומחזות הזמר בישראל. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!

עוד הצגות של התיאטרון העברי

תוכן עניינים