המחזמר האישה שאיתי

התיאטרון העברי

כרטיסים מוזלים ולוח הצגות

ברוכים הבאים לעמוד המחזמר "האישה שאיתי" של תיאטרון העברי המבוסס על שיריו של דייויד ברוזה ובכיכובה של מיכל אמדורסקי. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים שצריך לדעת על המחזמר כמו רכישת כרטיסים, לוח הצגות, תקציר העלילה, ביקורות, רשימת שחקנים ומשתתפים, הנחות ומבצעים ועוד.

להלן לוח הצגות של המחזמר האישה שאיתי לחודשים הקרובים:

אתר Theater Israel אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Theater Israel אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו בית החייל תל אביב המועד בוטל שעה וחצי
המחזמר האישה שאיתי
המחזמר האישה שאיתי (צילום: יוסי צבקר עיצוב פוסטר: שיין הורביץ)

אודות המחזמר

הזמרת מיכל אמדורסקי ועוד משתתפים רבים מככבים במחזמר החדש והמושקע האישה שאיתי של התיאטרון העברי (תיאטרון הצפון) המבוסס של שיריו הנצחיים של הזמר דיויד ברוזה ובמיוחד מאלבומו המופתי "האישה שאיתי".

מדובר במחזמר מושקע ורב משתתפים שזכה לביקורות מעולות בקרב המבקרים ומציג תאריכים רבים בערים רבות בכל רחבי הארץ. את המחזמר כתב וביים מנהלו האומנותי של התיאטרון העברי

בין השירים הרבים שיבוצעו במחזמר: "סיגליות", "מתחת לשמיים", "כמו שאת", "בנהר של סיביליה", "יהיה טוב", "נולדת בשבילי", "אל תשאלי אם אני אוהב", "שיר אהבה בדואי" ושירים רבים נוספים מהווים את החוט המקשר במחזמר "האישה שאיתי".

דויד ברוזה הוא זמר, מוזיקאי ומלחין ישראלי הנחשב לאחד המצליחים בישראל. הוא נולד בחיפה ב-1955 לאב בריטי ולאם זמרת, התגורר בספרד בנעוריו והושפע מאוד מהתרבות והמוזיקה הספרדית. ברוזה שירת בצבא בצוות הווי של חיל האוויר.

הוא החל את הקריירה כזמר עצמאי בשנות ה-70. שיתף פעולה עם יהונתן גפן שכתב עבורו שירים רבים ותרגם לעברית שירים ספרדיים. ב-1983 יצא אלבומו "האישה שאיתי" שהפך לאלבום פלטינה מחומשת וכלל להיטים רבים.

בשנות ה-80 החל לפעול גם מחוץ לישראל, הוציא אלבומים באנגלית ובספרדית. עבד עם מוזיקאים בינלאומיים ויצא לסיבובי הופעות בעולם. במקביל המשיך להוציא אלבומים ולהופיע בישראל, בהם "נשיקה גנובה" ב-1991 ו"זה הכל או כלום" ב-2002 שהגיע למעמד אלבום זהב. ברוזה זכה בפרסים רבים, בהם זמר השנה בישראל ועיטור כבוד אזרחי ממלך ספרד.

מחיר הכרטיסים: החל מ-95 ש"ח בלבד במחיר מיוחד באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: כשעה וחצי.

משתתפים: מיכל אמדורסקי, גדי צדקה, קרן הדר, דוד קיגלר, יוסי טולדו / ארז וויס, ניר ברק, תמר כהנא, יעל אברם, גאיה אלבס, חן כהן, ניסן סקירא ועוד..

בליווי להקה חיה על הבמה.
כתב וביים: גדי צדקה

איפה קונים כרטיסים למחזמר האישה שאיתי?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים למחזמר האישה שאיתי באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים למחזמר האישה שאיתי בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של המחזמר האישה שאיתי באמצעות האתר הבא.

עוד הצגות מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים למחזמר האישה שאיתי?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים לכל הצגות התיאטרון ומחזות הזמר בישראל. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!