המחזמר כנר על הגג

התיאטרון העברי

כרטיסים מוזלים ולוח הצגות

להלן לוח הצגות בכל הארץ של המחזמר המצליח של התיאטרון העברי המחזמר כנר על הגג:

אתר Theater Israel אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Theater Israel אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
חיפה תיאטרון הצפון חיפה 37 כרטיסים
205
רכישת כרטיסים שעתיים ו-45 דקות
המחזמר כנר על הגג
המחזמר כנר על הגג (צילום: התיאטרון העברי)

המחזמר הקלאסי והנצחי כנר על הגג בהפקה מושקעת ועטורת כוכבים של התיאטרון העברי בכיכובו ובבימויו של נתן דטנר לצד משתתפים רבים כגון שי גבסו, , קובי מאור ועוד. זהו אחד ממחזות הזמר המצליחים ביותר בישראל שממשיך להציג תאריכים רבים ברחבי הארץ.

כנר על הגג הוא מחזמר מצליח מאוד המבוסס על סיפורי "טוביה החולב" מאת שלום עליכם. המחזמר נכתב במקור באנגלית על ידי ג'וזף שטיין (מחזה) וג'רי בוק (מוזיקה ושירים) והועלה לראשונה בברודוויי ב-1964.

המחזמר מספר את סיפורו של טוביה, יהודי עני החי בכפר ברוסיה בסוף המאה ה-19. לטוביה ואשתו גולדה ישנן מספר בנות, והסיפור עוקב אחרי ההתלבטויות והקשיים של המשפחה בנושאי אהבה, נישואין, מסורת יהודית מול מודרניזציה והגירוש מהכפר.

המחזמר הועלה גם בישראל מספר פעמים החל מ-1965 בכיכובם של שחקנים ידועים כמו חיים טופול, בומבה צור ואחרים. כמו כן הוא הועלה בהצלחה רבה ברחבי העולם ועתה כאמור, הוא בבימות בהפקתו המחודשת והמושקעת של התיאטרון העברי.

מחיר הכרטיסים: החל מ-133 ש"ח בלבד במחיר מיוחד באמצעות האתר הבא.

משך זמן ההצגה: כשעה וחצי.

משתתפים: נתן דטנר, סנדרה שדה, שי גבסו, שרי צוריאל, קובי מאור, ספיר באומוול, יעל שטולמן, עדן אזר, ערן שראל / שמעון כהן, רועי ויינברג, עמנואל דמידוב, יובל לבני, ארז וייס, אסף שגב, גבריאלה שטרנפלד, מאור לוי, אשוט גספריאן, ניר שיבר, מירית פרג'ון, נירית אהרוני, שגיא אקושטי, עומרי סמסון, רוני אנוך, תום שיניצקי, טל רוגצ'וב, עומר קרמר, אורי זילברשטיין, פיני יעקוב ואילה קרפל.

מחזה מאת: ג'וזף שטיין, מוזיקה: ג'רי בוק, פזמונים: שלדון הרניק, עפ"י הכוראוגרפיה של ג'ורם רובינס.

נוסח עברי: דן אלמגור, בימוי: נתן דטנר, כוריאוגרפיה: אביחי חכם, ניהול מוסיקלי וניצוח: יוסי בן נון, תפאורה: לילי בן נחשון, תלבושות: שירה וויז, ניהול אומנותי: , תאורה: איב יונה בואנו (במבי), הדרכה קולית: קארין שיפרין, קורפיטיטור: גיא פרטי, ע. במאי: יניב הדד, ע. כוריאוגרף: תמר אילנאי, עיצוב קמפיין: שיין הורביץ, מפיק בפועל: יגאל הר-טל.

איפה קונים כרטיסים למחזמר כנר על הגג?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים למחזמר כנר על הגג באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים למחזמר כנר על הגג בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של המחזמר כנר על הגג באמצעות האתר הבא.

עוד הצגות מומלצות ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים למחזמר כנר על הגג?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים לכל הצגות התיאטרון ומחזות הזמר בישראל. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!