המחזמר שיער

תיאטרון הבימה

כרטיסים מוזלים ולוח הצגות

להלן לוח הצגות בכל הארץ של ההצגה החדשה של תיאטרון הבימה המחזמר שיער:

שימו לב: ההצגה טרם הושקה באופן רשמי. בקרוב יעודכן כאן לוח ההצגות הרשמי של ההצגה.

אתר Theater Israel אינו מוכר כרטיסים בפועל אלא מפנה את הגולשים לאתרי משרדי מכירת כרטיסים חיצוניים ורשמיים עם דגש על משרדים המציעים את הכרטיסים המוזלים ביותר ברשת.

הנתונים המופיעים בטבלה נאספו מאתרי מכירה חיצוניים ועשויים להיות שונים מהמידע המופיע כאן (כגון שמות המשתתפים, עלילת המופע/הצגה, משך זמן, תאריכים ושעות, מיקומים, מחירים וכו'). מומלץ לוודא באתר המכירה כי הפרטים נכונים. Theater Israel אינו יישא באחריות במידה ויהיו שינויים מהמידע המופיע כאן.

המחזמר שיער - הבימה
המחזמר שיער - הבימה

המחזמר שיער חוזר לבימות תיאטרון הבימה בגרסה ועיבוד חדש בבימויו שאחראי על מרבית ההצגות המצליחות ביותר בישראל כמו אפס ביחסי אנוש, מלצרית ועוד.

שיער הוא מחזמר אמריקאי משנת 1967 שנכתב על ידי ג'יימס ראדו, ג'רום רגני וגאלט מקדרמוט. המחזמר מתאר את חייהם של קבוצת היפים צעירים בניו יורק המתנגדים למלחמת וייטנאם. הוא כולל שירים וריקודים העוסקים בנושאים כמו סמים, מין, מרד נעורים וביקורת חברתית.

"שיער" זכה להצלחה רבה הן כמחזמר והן כסרט קולנוע ב-1979. הוא עלה גם בישראל מספר פעמים החל מ-1970. המחזמר נחשב לאחד הבולטים והמצליחים ביותר בהיסטוריה של התיאטרון המוזיקלי ומזוהה עם תרבות ילדי הפרחים.

מחיר הכרטיסים: יעודכן בקרוב..

משך זמן ההצגה: יעודכן בקרוב..

שחקנים ומשתתפים: יעודכן בקרוב..

במאי: עידו רוזנברג

איפה קונים כרטיסים למחזמר שיער?

מומלץ לרכוש את הכרטיסים למחזמר שיער באמצעות האינטרנט וכך להבטיח ולשריין כרטיסים ומיקום ישיבה בתאריך ובשעה הנוחה עבורכם. 

אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" הוא אחד המשרדים הרשמיים המוכר כרטיסים להצגות של הבימה בכל רחבי הארץ. הרכישה היא קלה ומאובטחת וישנה גם תמיכה טלפונית במקרה וישנה בעיה. 

תוכלו להזמין את הכרטיסים לכל התאריכים של המחזמר שיער באתר הבימה.

עוד ששווה להכיר:

איפה תמצאו הנחות וכרטיסים מוזלים למחזמר שיער?

באתר הבא מציעים במקרים רבים הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים לכל הצגות התיאטרון ומחזות הזמר בישראל. מומלץ לבדוק ולהתעדכן!